Різноманітні акції – обов'язковий елемент, який використовують забудовники для залучення більшої кількості покупців.

Причини впровадження рекламних пропозицій:

  • можливість виділитися з числа конкурентів;
  • яскраве залучення до продукту;
  • реалізація нерухомості, яку з різних причин важко продати.

Акції від забудовників у Києві, за великим рахунком, не відрізняються від пропозицій в інших містах України. Розповімо, які типи акцій є найбільш поширеними та популярними.

Знижка на вартість квадратного метра

Банальний, але дієвий варіант, що повсюдно застосовується маркетологами компаній–забудовників. Прийом часто використовують для продажу першої черги нового житлового комплексу, особливо на старті продажу. У цьому випадку знижка діє до якоїсь дати чи на певну кількість квартир. Також знижка може бути присвячена якійсь події, наприклад, святу.

Менша вартість житла конкретного типу

Ця пропозиція схоже з попередньою. Але відмінності все ж є. Незважаючи на вузьку спрямованість (квартири, які підходять під певні характеристики), найчастіше вибір житла саме для цієї рекламної пропозиції є більш різноманітним. Реклама конкретних типів квартир має на увазі підкреслення найсоковитіших переваг: розташування, планування, поверху, виду з вікна тощо.

Приваблива розстрочка

Ще один варіант акції від забудовників. Київ – дороге для життя місто. Жителям столиці часто складно зібрати повну суму на нове житло відразу, адже частину накопичень буде з'їдати інфляція. Розстрочка на певний термін (із виплатою першого внеску або без нього) – варіант, що дозволяє виплатити вартість житла не одним платежем, а протягом певного терміну без подорожчання.

Банківський кредит

Відрізняється від розстрочки двома ключовими факторами. По–перше, кредит можна розтягнути на значно більший період, аж до 20 років. Але, по–друге, кредит характеризується значною переплатою, чого найчастіше не передбачає розстрочка.

Знижка на супутню нерухомість або послуги

Пропонуючи квартири, забудовник може зробити знижку на нежитлові приміщення, наприклад, міжповерхові комори або паркомісце в наземному/підземному паркінгу. Також знижка може стосуватися ремонту від забудовника, якщо девелопер надає відповідний сервіс.

Подарунки

«Купи – й отримай» – вельми поширений варіант. Подарунки бувають різні за вартістю залежно від вартості квартири. Це можуть бути матеріальні речі, наприклад, побутова техніка, подарункові сертифікати, квадратні метри. Також забудовник може подарувати певну послугу, скажімо, ремонт «під ключ».